پردازش تصویر با پایتون قسمت بیست و ششم

تفاوت موج و سیگنال   برای ادامه بحث به گیف زیر خوب توجه کنید.  کاربرد تبدیل فوریه که یک سیگنال را از حوزه زمان به حوزه فرکانس تبدیل میکند.   بعد از توضیح تبدیل سیگنال تک بعدی به حوزه فرکانس، به تبدیل حوزه فرکانسی  سیگنال دوبعدی (تصویر) از حوزه مکانی با استفاده از تبدیل فوریه ...
ادامه مطلب
پردازش تصویر با پایتون قسمت بیست و پنجم

Smoothing_Images در مات کردن، یک تصویر ساده، تار و صاف میشود. Blurring، فیلتری در حوزه مکان و پایین گذر است.  فیلتر های دیجیتال برای مات کردن، لبه دار یا تیز کردن تصاویر دیجیتالی به کار میروند. تیز کردن یعنی جداسازی بین رنگها مشخص شود. ۲D Convolution ( Image Filtering ) اهداف این بخش: مات کردن تصاویر .....
ادامه مطلب
آموزش php قسمت اول

php یک زبان برنامه نویسی قدرتمند در سمت سرور برای ایجاد وب سایت های پویا و تعاملی است. php به طور گسترده ای استفاده میشود، رایگان ، کارآمد  و جایگزین مناسبی برای رقبا مانند ASP مایکروسافت است. php کاملا برای توسعه وب مناسب است و می تواند به طور مستقیم در کدهای HTML جاسازی شود. سینتکس PHP بسیار شبیه به ....
ادامه مطلب
پردازش تصویر با پایتون قسمت بیست و سوم

    Background Subtraction   تفریق تصویر محاسبه پس زمینه یکی از  مراحل اولیه پیش پردازش در بسیاری از برنامه های مبتنی بر بینایی است. به عنوان مثال مواردی مانند شمارنده بازدید کننده را در نظر بگیرید که در آن یک دوربین استاتیک تعداد بازدیدکنندگانی را که وارد یا خارج از اتاق  می شوند یا یک ...
ادامه مطلب