آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

۱- ایجاد اکانت در سی پنل(Cpanel)
۲- Mail
۳- Mail Quota
۴- Email Search

سلام.از اینکه سایت  سوفرا  را، برای پاسخ به سوالات خود انتخاب کردید خوشحال هستیم . با محمودی همراه باشید.

ایجاد اکانت در سی پنل(Cpanel)

در این قسمت می خواهیم نحوه ایجاد ایمیل اکانت را در سی پنل دنبال نماییم ،

Mail

برای این کار ابتدا به کنترل پنل لاگین نموده و سپس Mail ، گزینه ی Email Accounts را انتخاب می نماییم.

در صفحه نمایش داده شده در فیلد Email ، یک نام کاربری مجاز برای ایمیل انتخاب می نماییم (با حروف انگلیسی و اعداد).

در فیلدهای بعدی رمز ورود و تکرار آن را وارد می نماییم و میزان استحکام پسورد را در قسمت Strength مشاهده می نماییم برای اینکه یک پسورد قوی انتخاب نمایید بهتر است طول آن بیش از ۸ کارکتر و از ترکیب حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد به همراه کارکتر های خاص مانند ! @ و … استفاده شود.

همچنین می توان با استفاده از گزینه Password Generator یک پسورد قوی را به صورت تصادفی ایجاد نمود و پس از یادداشت آن و تیک زدن گزینه از آن استفاده نمود.

Mail Quota

در قسمت Mail Quota ، مشخص می شود که این کاربر چه مقدار از فضای هاست را می تواند برای ایمیل خود استفاده نماید (به مگابایت) در صورتی که می خواهید هیچ محدودیتی اعمال نشود باید گزینه Unlimited را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی دکمه Create ایمیل جدید ایجاد می شود و در پایین صفحه  لیستی از ایمیل های ساخته شده نشان داده شده است.

Email Search

در قسمت Email Search می توانید یک ایمیل خاص را که قبلا ایجاد شده است جستجو نمایید و تنظیمات آن را تغییر دهید همچنین از این قسمت می توانید پسورد ایمیل را مجددا تنظیم نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

We are glad you have chosen to leave a comment. Please keep in mind that comments are moderated according to our comment policy.