کشیدن خط صاف افقی
بعد از ساخت لاک پشت میتونیم به اون دستور بدیم حرکت کنه و با حرکتش رو بوم نقاشی واسه ما نقاشی کنه
این کار توسط توابع موجود در متغیر t که در آموزش قبلی آن را ساختیم انجام میشود. دقت کنید در واقع ماژول خوبی هست تا به عینه کارکرد دستوات مختلف برنامه نویسی را بررسی کنیم
دو خط کد قبلی به همراه کد های جدید را وارد شل پایتون میکنیم و یه اجرا میگیریم
import turtle
t = turtle.Pen()
t.forward(250)
خط سوم به ما میگه لاک پشت ۲۵۰ پیکسل به سمت جلو حرکت کنه. در واقع در مبحث شی گرایی به تابع، متد گفته میشه. الان لاک پشت t با استفاده از متد forward به سمت جلو حرکت میکنه.